لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
کنفرانس خبری الگری ! فوتبال تهاجمی تنها هدف ماست ! نوار پیروزی ها به هر حال متوقف می شد

کنفرانس خبری الگری ! فوتبال تهاجمی تنها هدف ماست ! نوار پیروزی ها به هر حال متوقف می شد

ماسیمیلیانو الکری سرمربی تیم یوونتوس یک بار دیگر تاکید که این تیم هنوز چیزی به دست نیاورده و بازیکنان این تیم برای به دست آوردن موفقیت، همچنان به تلاش خود ادامه دهند.

 

سرمربی یووه در کنفرانس خبری دیدار مقابل موناکو گفت:

 

ما فردا در مقابل موناکو بازی داریم و هنوز شرایطی برای رسیدن به فینال را دارا می باشیم. ما باید فردا پیروز شویم تا به فینال برسیم.

 

او افزود:

 

من یک بار دیگر تاکید می کنم که ما هنوز چیزی به دست نیاورده ایم. ما در فینال کوپا هستیم و فردا می توانیم به فینال اروپا نیز راه پیدا کنیم. در سری آ هم ما دارای شانس هستیم و اینکه به تورینو در دربی شکست نخوردیم بسیار مهم بود.

 

الگری ادامه داد:

 

دنی الوز تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان ما تبدیل شده و او بازگشت فوق العاده ای بعد از مصدومیت داشت و اکنون نمایش فوق العاده ای دارد. او بازیکن با تجربه ای است.

 

ترکیب فردا:

 

من هنوز تصمیم نهایی را نگرفته ام ولی یا کوادرادو یا بارتزالی به میدان خواهد رفت. یک نفر از میان مارکیزیو، پیانیچ و خدیرا بازی را از روی نیمکت دنبال خواهد کرد.

 

سرمربی در ادامه گفت:

 

ما فردا قطعا بازی تهاجمی را انجام خواهیم داد و باید به گونه ای بازی کنیم که نسبت به بازی رفت هم عملکرد بهتری داشته باشیم.

 

عدم پیروزی در بازی خانگی:

 

ما در دیدار مقابل تورینو متوقف شدیم و روند پیروزی های ما در بازی های خانگی به پایان رسید و ما 33 دیدار را با پیروزی سپری کرده بودیم و به هر حال در یک جایی باید این موضوع به پایان می رسید. پیروزی در مسابقات همواره مهم می باشد ولی بعضی مواقع امکان چنین کاری وجود ندارد و این مهم است که ما بازی را واگذار نکرده ایم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: